Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek
csak a bizonylattal alátámasztott elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?

Aggyá nyugtát, waze!

Hé, ez itt áfás ár, igaz? Na ide figyelj: az lehet, hogy egész iható volt a kávéd, még az is lehet, hogy ilyen isteni gulyáslevest soha az életben nem ettem – az viszont verd ki a fejedből, hogy a 20% áfát borravalóként itt hagyom neked!

Fogd föl végre: ez a 20% nem a tied, hanem az enyém: ebből javítják az úttestet, hogy ne legyen tengelytörésem; ebből van közvilágítás, hogy hazafelé belém ne állítsák a kést; ebből tartják fenn a rohadt vasutat meg a BKV-t, ami azért olyan kurva drága, mert te pofátlanul lenyúlod az áfát – hát most azonnal aggyá nyugtát, waze!

Cím: aszw-qkac-frímél-pont-stb.

Utolsó kommentek

  • Bővíz László - JUEX: @cybergyerek: "Ha a felére csökkenne az adó, az emberek nem 30-35%-ban fizetnének, mint most, hane... (2013.03.19. 16:04) A blog célja
  • Funi: "Bocsánat a poszthiányért. A blog él, csak pár napig nem voltam netközelben. " Volt ez 2009. 02. ... (2011.02.05. 17:46) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • chenjinjing888: last top quality examine [url=http://www.replicamallwatch.com/]replica watches[/url] by an Expert:... (2010.12.22. 08:42) Nem tehetjük meg, hogy...
  • chenjinjing888: Polishing: <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">buy replica watches</... (2010.12.22. 08:19) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • Utolsó 20

Pozitív uszoda és pozitív lekvár

2009.02.10. 13:18 aszw

Bocsánat a poszthiányért. A blog él, csak pár napig nem voltam netközelben. Aszw-függőknek vigaszként álljon itt egy (azaz két) pozitív élmény ZiM tollából:

kedves bloggazda, bár manapság a pozitív hírekre senki sem kíváncsi, én mégis szeretem őket. ezért most két rendes helyre hívom fel a figyelmed:

heti néhány alkalommal a mányoki úti egyetemi uszodába járok mozogni. eddig különösebb kapcsolatom nem volt a pénztárossal: odaadtam a belépőmet, megkaptam a szekrénykulcsot, majd kifelé ugyanez fordítva. tegnap gondoltam, kipróbálom a szoláriumot - kérdi a hölgy, mikorra kérem az időpontot, én felelek, majd amíg telefonon egyeztet, kifizetem a 400 forintot. erre ő fél kézzel beüti a pénztárgépbe, közben fixálja az időpontot, majd a visszajáróval együtt a kezembe nyomja a szabályos nyugtát.
miután leúsztam a napi távot, és túl voltam a mesterséges napozáson is, jövök ki, adom a kulcsot, kérem a kártyámat, végül - tudván, hogy félliteres ásványvíz árusításával egészítik ki az uszodabiznisz jövedelmét - kértem egy üveg vizet. mire ő: 120 forint, majd - csakúgy, mint korábban - a visszajáróval együtt adja a blokkot 120 forintról. semmi körítés, semmi izgalom, egyszerűen csak tisztességes és szabályos.

a másik pedig:

barátaim felhívták a figyelmem a noszvaji szilvalekvárra, amivel akár a világbékét is el lehetne hozni, annyira jó. bár én nem vagyok édesszájú, de egy-két hónapja egy vidéki kirándulás keretében felkerestem a nénit, aki keveri a lekvárt, hogy hozzak a családnak belőle. meseszép falu a hegyekben, takaros ház a görbe utcácskában, néni kiskötényben jön kaput nyitni, majd hátravisz a nyári konyhához. üstök, lepárlók, fakanalak, a kicsi kamrában 100-150 üveg lekvár. nem kifejezetten nagyüzem, de azért eladásra is kínál. sorolom a család által rendelt tételeket (kábé hat-nyolc üveg), ő veszi le a polcról, majd a kis kockás füzetben összeadja, végül elbaktat a kamra végébe, beüti a végüsszeget a pénztárgépbe (!), és adja a blokkot. én meg ámulva, hónom alatt a lekvárokkal el. 

vajon ha ő a kis kamrájában szükségesnek érzi, hogy nyugtát adjon, akkor mások a nagy eladóterekben / ruhatárakban / nemtudomhol, miért nem?

Tényleg: miért nem?

9 komment

Címkék: ahol nem lopnak más írta

A bejegyzés trackback címe:

https://aszw.blog.hu/api/trackback/id/tr73934574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bit Rot 2009.02.25. 15:36:14

Na mi az, elfogyott a kormányzati kampánypénz, hogy így leült a blog?

Azért az szép, hogy a kormány szépen emeli tovább az adókat!

nem várt fordulat 2009.03.13. 17:16:33

@Bit Rot: :)

ennyi volt benne. nekem is vannak ilyen blogjaim :)
pedig még az index címoldal hátszelét is megkapta.

megöltem 2009.03.23. 05:50:24

igazán kár, hogy feladtad

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2009.10.12. 14:25:37

ezek az emberek lelkiismeretesek, nem kérdeznek, nem pofáznak, nem kérdőjelezik meg a döntéshozókat, betartják az előírásokat.

noha tudnak róla h közel sincs minden rendben az országban, erőforrásaikhoz mérten megpróbálnak maximálisan helytállni.

ha mindenki így cselekedne az országban, nem kellene számlára pazarolni a fákat, kuka hiányában teletömni a zsebünket/tárcánkat szeméttel és nem kellene tele szemetelni a magyar webet ilyen blogokkal.

chenjinjing888 2010.12.22. 08:19:48

Polishing: <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">buy replica watches</a></strong> The Oyster situation along with the bracelet are <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">replica watches on sale</a></strong> cleaned and hand-polished. The bracelet also receives repairs for just about any donned out part, disjoint links, or other defects. To retain the exact same specifications that Rolex <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">replica rolex watches</a></strong> follows even though generating these watches, the Rolex support middle cleans and polishes the observe utilizing superior ultrasonic technology.

Funi 2011.02.05. 17:46:27

"Bocsánat a poszthiányért. A blog él, csak pár napig nem voltam netközelben. " Volt ez 2009. 02. 10-en, ma 2011. 02. 05. van...:D
süti beállítások módosítása