Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek
csak a bizonylattal alátámasztott elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?

Aggyá nyugtát, waze!

Hé, ez itt áfás ár, igaz? Na ide figyelj: az lehet, hogy egész iható volt a kávéd, még az is lehet, hogy ilyen isteni gulyáslevest soha az életben nem ettem – az viszont verd ki a fejedből, hogy a 20% áfát borravalóként itt hagyom neked!

Fogd föl végre: ez a 20% nem a tied, hanem az enyém: ebből javítják az úttestet, hogy ne legyen tengelytörésem; ebből van közvilágítás, hogy hazafelé belém ne állítsák a kést; ebből tartják fenn a rohadt vasutat meg a BKV-t, ami azért olyan kurva drága, mert te pofátlanul lenyúlod az áfát – hát most azonnal aggyá nyugtát, waze!

Cím: aszw-qkac-frímél-pont-stb.

Utolsó kommentek

  • Bővíz László - JUEX: @cybergyerek: "Ha a felére csökkenne az adó, az emberek nem 30-35%-ban fizetnének, mint most, hane... (2013.03.19. 16:04) A blog célja
  • Funi: "Bocsánat a poszthiányért. A blog él, csak pár napig nem voltam netközelben. " Volt ez 2009. 02. ... (2011.02.05. 17:46) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • chenjinjing888: last top quality examine [url=http://www.replicamallwatch.com/]replica watches[/url] by an Expert:... (2010.12.22. 08:42) Nem tehetjük meg, hogy...
  • chenjinjing888: Polishing: <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">buy replica watches</... (2010.12.22. 08:19) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • Utolsó 20

Népszavazási kezdeményezés

2009.01.19. 12:16 aszw

Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek
csak a bizonylattal alátámasztott elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?

14 komment · 1 trackback

Címkék: politika népszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://aszw.blog.hu/api/trackback/id/tr18887413

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.01.20. 08:00:02

Tolvaj-e a képviselő?Biztosan Ti is találkoztatok már itt-ott a népszavazási kezdeményezéssel, hogy nemzeti hőseink a későbbiek folyamán szíveskedjenek fiktív számlákat szerezni ahhoz, hogy a költségtérítésüket megkapják. A csalás (mert ugye a számlagyár…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vaandor 2009.01.19. 20:41:16

Valóban itt a helye, és ötletes a "tálalás" is. :-)

Fontosnak tartom azonban megjegyezni, hogy akár a honlap látogatása, akár a buzgó helyeslés most édeskevés! Igenis ki kell nyomtatni az ívet, ki kell tölteni +töltetni még pár emberrel, és vissza is kel küldeni. Mert bólogatásból nem lesz népszavazás - aláírásból pedig egyelőre kevés van!

És más nem csinálja meg helyettünk...

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.01.20. 09:47:03

De jó! Örülök, hogy itt is szó van róla. Minél többet, minél többen, annál nagyobb a remény... Mert most még eléggé úgy tűnik, hogy nem fog menni... :-( De akkor meg is érdemeljük, hogy a politikusok kilopják a szemünket.

pagocs 2009.01.20. 09:55:29

Örülök én is, hogy kikerült az oldalra, mert valóban szükség van arra, hogy minél szélesebb körben ismertté váljon a kezdeményezés. És amúgy ki hogy áll a tettekkel? Én ma adtam postára az első megtelt ívet! :)

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.01.20. 13:54:37

Én pénteken kettőt :-). De nekem nem is lesz több, kb. 400 választó van a faluban, elég sokat megkérdeztem közülük, de öregek, félnek, nem érdekli őket, stb. Remélem, a pestiek is elérnek ilyen százalékot, akkor biztos meglesz a kétszázezer :-).

Molekula 2009.01.20. 16:55:47

"Tudtad?" blogján komment:
ügyfél · masszazs.blog.hu 2009.01.20. 15:38:35
Nagyon hálás vagyok neked hogy beírtál a blogunkra, ugyanis anélkül SOHA nem találtam volna ide, erre a bölcs, problémamegoldó és informatív oldalra!
Köszönöm és megintcsak köszönöm!

Elhamarkodott a következtetés, vagy tényleg egy masszőr vezeti az adjál számlát blogot? Hová fajul a világ?

Mellesleg kitettem az ívet a cég ajtajába egy tollal. Nem mondom mennyit gyűjtöttünk, de ha más is ugyanígy egyszerre küldi majd be a határidő vége felé, nem kell aggódni. De ez persze nem indok hogy leálljunk. Meg arra se hogy minden törzsvásárlónak blokkot adjunk :)

aszw 2009.01.20. 18:20:25

Molekula, tök jó, hogy gyűjtesz aláírásokat a népszavazáshoz.

A kommented eleje viszont egyedül úgy értelmezehető számomra, hogy ismeretlen okból idespammeltél nekem egy teljesen off szexoldalt. Pontosan ugyanúgy, ahogy valaki teljesen off módon odaspammelte a "tudtad" blogra is.

Ami persze nem tilos, mindenesetre gondolkodóba estem, hogy miféle vállalkozást is vezethetsz te...

pagocs 2009.01.20. 20:57:56

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója:

Ezek szerint te túl fiatal vagy ahhoz, hogy emlékezz arra, hogy mi volt a rendszer váltás előtt. Ha számba veszed az elmúlt két év történéseit, akkor azért kis képzelő erővel képet alkothatsz arról, hogy milyen módszerekkel is igyekeznek/tek a dilettáns komcsik kordában tartani a népet. Én nem tudok csodálkozni azon ha az előző érában szocializálódott emberek nem mernek véleményt nyilvánítani vagy a hatalommal szemben állást foglalni.

pagocs 2009.01.20. 21:05:33

@Molekula:
„Elhamarkodott a következtetés, vagy tényleg egy masszőr vezeti az adjál számlát blogot? Hová fajul a világ?”

Lehet, hogy én vagyok csökkent szellemi képességű, de valahogy nem igazán értem a felvetett kérdéseid mondanivalóját! Fel tudnál világosítani hogy konkrétan mit is akartál ezzel a kérdés párral a tudtunkra adni?

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.01.20. 21:46:39

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója: Az adataikat félnek megadni. Volt már néhány aláírásgyűjtésnek látszó dolog itt a faluban (általában teljesen helyi ügyekben, mint a iskola megmentése- nem sikerült, meg mondjuk egy közkedvelt óvónő állásának megmentése, aki helyett egy valaki valakije jött - ez sem sikerült -, és bizony az ilyen gyűjtések után volt olyan, hogy a legközelebbi szociális segély idején egyesek nem kaptak, mert "nincs rá keret".

Hozzáteszem, itt 1990 óta az a polgármester, aki előtte a tanácselnök volt. Érdekes világ ez. Ja, és azt is hozzá kell tennem, hogy én itt "gyüttment" vagyok, néhány éve költöztünk ide, most meg kinn a házunkon az eladó tábla. Nem én vagyok a "megbízható helyi", aki a legjobb lenne aláírást gyűjteni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.01.21. 17:00:55

@pagocs:
m e o w válasza válasz, az üres komcsizás nekem kevés. Amúgy az is hallott a fekete autóról meg a szomszéd figyel eposzokról, aki a "váltás" után születetett. Bár én nem. :D

Kösz m e o w, így sokkal érthetőbb.

pagocs 2009.01.21. 21:31:57

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója:
Azt hiszem egy kicsit félre értetted amit írtam. Én a megfélemlítésre és az emberek egymás elleni kijátszására gondoltam. Ha ez neked üres komcsizás hát legyen. Durva dolgokkal nem tudok szolgálni személyes tapasztalatok alapján, de: beszéljen a szomszédról lakásra kijövős, útlevelet nemkapós, állást nemkapós, külföldre nem menős, 3/3-as az egyik barátod utólag kiderülős, néha elvisz és kihallgatós, megbízható elvtárs de hozzánemértős mindent szétszarós , törvényt semmibevevő és megúszós, és egy a mutyi mindenek felett azért akadt. Ugyan én sem tapasztaltam sokat, de eleget. De hallottam többet mint eleget. Így meg tudom érteni ha valaki ebben élt és ezért nem mer. Komcsizás? Nézőpont kérdése.

Gilderoy 2009.01.22. 11:14:49

Nekem már 20-an aláírták!
süti beállítások módosítása