Egyetért-e Ön azzal, hogy az országgyűlési képviselőknek
csak a bizonylattal alátámasztott elszámolható kiadásai után járhat költségtérítés?

Aggyá nyugtát, waze!

Hé, ez itt áfás ár, igaz? Na ide figyelj: az lehet, hogy egész iható volt a kávéd, még az is lehet, hogy ilyen isteni gulyáslevest soha az életben nem ettem – az viszont verd ki a fejedből, hogy a 20% áfát borravalóként itt hagyom neked!

Fogd föl végre: ez a 20% nem a tied, hanem az enyém: ebből javítják az úttestet, hogy ne legyen tengelytörésem; ebből van közvilágítás, hogy hazafelé belém ne állítsák a kést; ebből tartják fenn a rohadt vasutat meg a BKV-t, ami azért olyan kurva drága, mert te pofátlanul lenyúlod az áfát – hát most azonnal aggyá nyugtát, waze!

Cím: aszw-qkac-frímél-pont-stb.

Utolsó kommentek

  • Bővíz László - JUEX: @cybergyerek: "Ha a felére csökkenne az adó, az emberek nem 30-35%-ban fizetnének, mint most, hane... (2013.03.19. 16:04) A blog célja
  • Funi: "Bocsánat a poszthiányért. A blog él, csak pár napig nem voltam netközelben. " Volt ez 2009. 02. ... (2011.02.05. 17:46) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • chenjinjing888: last top quality examine [url=http://www.replicamallwatch.com/]replica watches[/url] by an Expert:... (2010.12.22. 08:42) Nem tehetjük meg, hogy...
  • chenjinjing888: Polishing: <strong><a href="http://www.replicamallwatch.com/">buy replica watches</... (2010.12.22. 08:19) Pozitív uszoda és pozitív lekvár
  • Utolsó 20

Enter helyett cancel

2009.01.12. 17:50 aszw

 

Gr3g* küldte be az alábbi ügyeskedést, amivel magam is találkoztam már valamelyik kínai gyorsbüfében, csak sajnos nem emlékszem, melyikben.

BME diákként többször ettem a Karinthy Frigyes út és Egry József út sarkán található kínai étteremben (Ruyi kínai büfé), de eddig szinte soha sem kaptam számlát, csak ha azt külön kértem, miután egyértelművé vált, hogy nem fognak maguktól adni. A pénztárgép mellett van egy számológép, azon adják össze az összeget és csak a végösszeget írják be a gépbe. Ezután megtörténik a fizetés, a pénztáros pedig nyom egy "cancel"-t, így törlődik az összeg a kijelzőről. A vevők többségének fel sem tűnik a csalás, pedig például a mai ott tartózkodásom alatt is legalább az esetek 80%-ban nem ütötték be a gépbe az eladott termékeket. Nem tudom mekkora fogalmuk lehet, de a fél infopark és BME oda jár enni minden nap...

Ezúton jelzem, hogy a jövőben is közlök mások áldal küldött sztorit, amennyiben a szerzőnek sikerült azt aránylag olvasható formában megírni. Azonban, amint egy kommentben már említettem, tartalmi felelősséget csak a saját posztjaimban írottakért tudok vállalni. Ez a "kintről" jött anyagokat természetesen nem minősíti, csak azért írom le, hogy magamat jó előre levédjem.

*Valaki árulja el levélben, pls, hogy profilokat hogyan kell itt normálisan, e-mail cím alapján linkelni. Köszi.

14 komment

Címkék: kínai ügyes jognyilatkozat ahol lopnak más írta

A bejegyzés trackback címe:

https://aszw.blog.hu/api/trackback/id/tr30873243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.12. 17:53:52

Ezt szinte minden kifőzde/éjjel nappali kisközért csinálja, nem egyedi....

TH 2009.01.12. 18:22:32

Mondjatok egy kínai büfét, ahol adnak...

hmm... 2009.01.12. 19:32:51

Nálunk szintén kínai de ruhabolt. Teljesen jól kidolgozott átvágás, a ruhákon vonalkód, leolvasó, számítógépes rendszer kiad egy blokkot. Eddig minden rendben is lenne, de ha áfás számlát kérek akkor a néni átmegy a pult másik végébe és hopp ott egy pénztárgép amibe beüti a vásárolt termékeket, és megírja kézzel az Áfás számlát. Profi módon csinálják a csalást :s

nem várt fordulat 2009.01.12. 20:03:37

Le a kalappal a blog előtt. Én egyszer csináltam egy cigany.blog.hu -t, de még aznap este töröltem. Félelemből.

Na most ezzel a témával még nagyobb kakiba nyúltál. Ezért én is azok közé tartozom, akik szkeptikusak, miszerint ezt magánember csinálja. Ha igen, akkor vagy nagyon hülye vagy, vagy nagyon bátor.

A probléma az ebben a kurva országban, hogy itt nem jobb oldal / bal oldal van, hanem színtisztán csak érdekek. És az érdekkörök nagyon, de nagyon védik a saját mézes bödönjüket.

Ha én lennék Gyurcsány, akkor azt mondanám: igen? Tessék, csináljátok Ti, lássuk mire mentek. Ne azt mondjátok, hogy az előző kormány milyen üres kasszát hagyott itt, hanem mutassátok meg azokat a remek ötleteket, amiről 6 éven keresztül pofáztatok. Nem lesz ilyen. Mert van egy érdekcsoport aki nem fogja engedni. Én simán el tudnám képzelni, hogy valamelyik vállalkozó pont az elcsalt áfájából odanyom mondjuk kétmillió forintot egy indexes tagnak, hogy nézzük csak meg ezt a bloggert, milyen ip cím tartományból nyomul, nem olyan nehéz megtalálni így egy embert. De lehet, csak én vagyok a paranoiás.

Hogy egy kicsit a témához is szóljak. Én azt szorgalmaznám, hogy csökkentsük a munkavállalói és munkaadói terheket, maradjon több pénz az embereknél, viszont a kieső pénzt pótoljuk a forgalmi adóból, és súlyos szankciókkal büntessük a csalókat. Így az, aki rendesen dolgozik, ki fogja tudni fizetni a terméket, aki pedig csak segélyből él, vagy lébecol, annak kemény világ jön. Tudom, naiv vagyok, de szerintem az irány jó. És nem a Gyurcsánytól hallottam ezt a kezdeményezést, még csak közgazdász sem vagyok de a hülye is ki tudja számolni, hogy 2+1-1 az 2.

Van még egy problémám, dilemmám. Elmegyek egy helyre, ahova szeretek járni, a társaság miatt régóta járok oda, és nem voltam mindig ilyen öntudatos, de elkezdek számlát kérni. Nem fognak rám szép szemekkel nézni. Mi legyen? Bevállaljam, hogy igen, és én fontos és értékes tagja vagyok a társadalomnak, mert számlát kérek, és ücsörögjek itthon és olvassak blogokat, vagy járjak továbbra is a kedvence helyemre a kedvenc társaságommal, és érezzem magam szarul, hogy nem kérek számlát. A kérdés csak feltételezett, ugyanis ahova járok, ott kivétel nélkül adnak maguktól is, paráznak, paráznak az ellenőröktől. Nincs is audijuk mondjuk.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.12. 20:13:48

Kínainál ez szinte alap, talán ezért is élnek meg olyan jól
Itt nálunk is ez a módi, nem is vásárolok ott

cézé 2009.01.12. 20:39:08

Miskolcon, a Szinvapark nevezetű bevásárlóközpontban is ugyanez megy a kínai kajáldában.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 21:57:21

egyszer el kell kezdeni kemenyen
lesz par szar ev. paran tonkre mennek, brotonbe kerulnek, de egyszer el kell kezdeni
eleve ott lett elvaszva mikor 90-ben leszavaztak a vagyonbevalllast, pedig Kupa akarta
mindenki akar tobbet is beirhatott volna de lett volna egy alap es akkor leetne alciozni
d egyszer valahol el kell kezdeni, mert az allam bevetele a magas adok es jarulekok ellenere is keves a kiadasa sok
csak ehhez pl az egesz trvenyt at kellene dolgozni mert az megse megy hogy 100 ezres adocsalas 3 ev borton emberoles 4
szoval nem egyszeru

765mb 2009.01.12. 22:11:07

A történetet teljesen alátámasztom, annyira pofátlanul csinálják, hogy magam is akartam már lépni, csak nem néztem utána, merre kéne.

Már itt is ugráltam, csak nem ilyen összeszedetten.

evernever 2009.01.12. 22:33:30

A Vígszínházzal szembeni török sem gyengén adja elő a szalagos számológéppel!

MOKShee 2009.01.12. 22:39:10

a ruyi nekem is a kedvenc helyem, én is megfigyeltem már a trükközést, és engem is bosszantott. de szeretem a helyet, és nem venném a szívemre, ha az én áfám miatt kéne csődbe mennie, mert a többi kínai a környéken elég rossz.
na, sebaj, majd lesz verseny, holnaptól én is kérek:D ha kiutálnak, majd mosolygok szebben. ^.^

OkoskaTo:rp 2009.01.12. 23:20:50

Hogy ne csak a kínaiaknak a nénikéjét: S-Matte étterem (VIII. Asztalos S. u.). A dolog pikantériája, hogy rendőrök is járnak oda ebédelni, és ők sem nagyon kapnak/kérnek blokkot.

De azért az Apeh ellenőrei is elgondolkodhatnának rajta, hogy egy rendeltetésszerűen használt pénztárgép mellett mi szükség van egyáltalán egy számológép jelenlétére. Én ilyen esetben ezt az adócsalás bizonyítékának tekinteném, és bolt bezár egy hétre.

eszemmm 2009.01.12. 23:44:56

Naaaa, azért ez a számológépes erős. Hülyének és matekból felmentettnek lenni állampolgári jogunk! :):):):)

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.01.13. 00:28:01

"Mondjatok egy kínai büfét, ahol adnak..."
Ha az ember elég sokat vár, akkor adnak :)

okoska77 2009.01.13. 09:46:29

Az tényleg egy jó kinai, nem véletlen, hogy amíg a tőle 300m -re lévő másik kong az ürességtől, ott általában sorok állnak.
süti beállítások módosítása